Jumaat, 1 Julai 2011

SKOMAS

hahahaha/
alangkah best nyer tdi kat SKOMAS....hehehehe...
alngkah sugguh sugguh nyer aku nan mem aku berjalan kaki dtg skolah....utk dtg ariy kantin at skolah...
best giler larh at sne...mcm mcm bole buat....tapi aku tak msok pown ape ape aktivate...
aku cume cri pasal n jlan jlan mkan mnum n bbwal saje jerk....
hehehe...abih dah tade kjer kan...nak wat per agiy...nak main pinball...mhal pulak tuh...
erm...nak main ape ape pown tak bole larh....
tapi yg pling best nyerk...bile aku tgok shapeq , ejal ,azmi, main gitar at skolah....
best larh dorang main....mcm org pro beb...hehee...
yg tak dpat msok tgok magic....rmai giler org beratur at situ....
rase mlaz pulak nak tgok kalo dah rmai bertur.....
hehehe....tapi tak rugi larh kalo aku tak msok....mcm base jerk kwan aku ckap...
thun nih yg tade wayang , umah antu ,n ape ape jerk lah....
hehehe...
budx budx pom 1 2...mcm aper suem..gedik gedik msing msing larh...mcm aper....
eruh....yg pling tak bole than nyerk tuh...dyer brani tgur...last last jmpe dpan mata....
sepatah pown ta nak kluar dri mulot tuh...erh......
lme gile kterorg kat sner....hour 8 until 1 aftrnon taw....
lmer gler larh...lyan kpala remy n topiq argh...mcm aper kan kan kan....
hahaha...tapi mmg gemak giler larh thun nih pyer ariy kantin....rugi larh sape tak prgi sne....
syer ternmpak jgak tdi budak STANd DTG skomas ....TAPI THANkz larh dtg....
support kiterorg pyer skolah owkey....
i hope next yers lgi best n gempak giler ....
thankz juga pada guru guru yg tungkus lumus buat aktiviti nih.....hahahaha...
MOST THANKZ

Tiada ulasan:

MY JUNIOR